Powered By Blogger

luni, 16 aprilie 2018

#tramvaiulvietii

#tramvaiul32
#inasteptareameprevazutului
Si da, stau pe scaun si azi. Cineva ia micul dejun deasupra mea. Merdenele. O doamna fardata intre doua varste, mai mult spre a treia, cu o coafura etajata ma priveste fix. N-am chef de chestii psihologice drept pentru care imi mut privirea pe fereastra. Nu cucoana! Nu ma ridic de pe scaun. Hopaaa!!! Ii suna mobilul. Sa confirme programarea la manichiura. Deci nu ma ridic de pe scaun!!!
In timp ce scriu se apropie strategic de mine. Si in continuare ma priveste insistent. Bag nasul in telefon si ma fac ca ploua. De la Piata Rahova ii mai urca o acolita. Si incep amandoua o conversatie moralizatoare si ortodoxa despre tineretul din ziua de azi. Care tineret nu vrea el, da' nu vrea el sa respecte batranii. Ridic privirea si va jur ca imi place imaginea. Doua doamne, imbracate bine, coafate si fardate de la prima ora. Pentru asta respect. Bag un ochi introspectiv spre mine. Blugi, prima bluza gasita in sifonier, parul valvoi, traiasca spuma ca piepten n a mai vazut de mult, nitel luciu de buze dat in drum spre poarta...si nevoie crunta de o cafea. Ca m am trezit la 7 jumate. In contratimp. Domniile lor pareau trezite de la 4. Da' nu asta e problema mea....Prind franturi de conversatie intre statii si intre doua trei atipiri spectaculoase lasate cu picat capul intr o parte.
Si realizez la un moment dat ca femeile astea doua ma infiereaza proletar "tinerii astia fara pic de educatie, fara pic de respect...crescuti in jungla..."
Bai tanti Agripina si tanti Aglaia am 47 de ani in puii mei. Ieri am n am stat o clipa toata ziua. Is obosita? Intelegeti? Tineretea vietii...
La 11 iunie au coborat. Inca priveau spre tramvai si bodoganeau gesticuland...Le am facut semn cu mana zambind. De fapt doamnele astea doua, de ma gandesc bine, m au confundat, sau asa m au vazut ele cu o tinerica....lucru ce ar trebui sa ma faca sa ma simt bine...
Ma uit in jos. Am blugii taiati. De ce dreaq sa le mai fac tiv???😂

Niciun comentariu:

Justitia a murit! Traiasca Justitia!

Daca mai exista vreun dram de incredere, astazi s-a dus pe apa sambetei. Curtea de Apel Craiova a respins cererea de revizuire in cazul ado...