Powered By Blogger

duminică, 15 aprilie 2018

bobocei de papadie


Din ciclul #viatameaeominune , sectiunea #boboceidepapadie astazi am incercat din rasputeri sa ma intorc la realitatea aia zilnica. Aia ba ciudata, ba acida, ba generatoare de conflicte, realitate careia m-am circumscris cu toata forta pe care mi-o dadu viata. Si nu reusesc. Nu-mi iese. 

Ma urc dimineata in tramvaiul vietii. Eu si vreo 5 personaje. Unu mai linistit decat celalalt. Nu tu show, nu tu discutii interesante. Nici macar din alea putin aberante. Nimic. Suspiciune rezonabila de #cinevaeimpotrivamea. Imi fac treaba frumusel si ma duc sa beau o cafea. Sperand sa ma intorc la mine. Aia pe care o stiu eu. Neeaahhh, un pusti mai putin vizionar imi face curte asiduu. Hihi, s-o intreba vreo secunda cum voi arata peste 10 ani? Stiuuu, cam mare perioada, dar am de gand sa ma mentin. 😂😂😂 Nici macar pe asta nu l-am putut taxa. Pen' ca fu educat. Si cu simtul umorului. Nu pot devoala mai mult...😂


Ma uit de jur imprejur. Si-i soare. Si cald. Si frumos. Cu iz de verde crud. 
Nu tu conflict. Nu tu nervi. Nu tu nimic. Stiti momentul ala in care ai asa o stare si sublimezi totul?
Momentul ala in care iubesti sa traiesti pana cand simti ca te sufoci de bine? Ala e !!!!

Cum sa te trezesti din asa reeverie? Cum sa indepartezi soarele din ochi cand el deja ti-a patruns in suflet? Cum sa nu zambesti aiuristic spre cei ce te privesc si nu pricep de ce tu aproape plutesti in loc sa mergi?

Cum sa revii in plan teluric daca tu iubesti nebun praful de stele?
E, cum sa te trezesti....
Apai va spun eu cum. Deschideti televizorul. Butonati telecomanda. Da-ti pe un post de stiri. Musai la buletinul informativ. Ca se face ora 15. 
Welcome!!! Ne scandalizam si noi putin intr o zi superba de primavara???

Niciun comentariu:

Justitia a murit! Traiasca Justitia!

Daca mai exista vreun dram de incredere, astazi s-a dus pe apa sambetei. Curtea de Apel Craiova a respins cererea de revizuire in cazul ado...