Powered By Blogger

duminică, 15 aprilie 2018

Lumina din iertare...


Pentru ca ne apropiem de Lumina si pentru ca puterea de a ierta si de a cere iertare nu poate veni decat din lumina, am sa cer iertare acelora de vreodata le-am gresit, cu voie sau fara de voie, am sa cer iertare acelora de nu le-am gresit dar au facut-o altii. In numele lor va cer iertare eu. 
Am sa cer iertarea mamei mele pentru toate cate a dus in numele meu. Am sa cer iertarea fiului meu, caruia poate uman din cand in cand ii gresesc. Am sa cer iertarea celui care imi insoteste zilele si noptile din viata asta pentru ca ramane si atunci cand ar putea sa plece. 
Abia acum ma pot intoarce cu fata spre Lumina sa-ti cer iertare Tie, Cel care poti sa fii numai bun, indiferent cat as calca pe alaturi cu vorba sau fapta. Si privind in interiorul meu, incremenita nici nu stiu cu ce sa incep. Dar Tu stii. Tu ma cunosti....

Niciun comentariu:

Justitia a murit! Traiasca Justitia!

Daca mai exista vreun dram de incredere, astazi s-a dus pe apa sambetei. Curtea de Apel Craiova a respins cererea de revizuire in cazul ado...