Powered By Blogger

marți, 21 ianuarie 2014

Astept o serie de demisii. Un teanc de demisii.Revolta mea nu are margini. Cum dracu este posibil sa duci avionul la sol in conditii teribile,cu toata lumea in viata, sis a mori de frig? Nu inteleg. Cum e posibil sa zbori cu un avion nascut pe vremea bunicii pentru un asemenea act medical? Cum dracu sa ii gasesti dupa 7 ore? Unde este reactia institutiilor statului? Unde este marele Raed Arafat? Simt ca ma sufoc…nu pot sa inteleg.Drept pentru care vreau demisii. Multe. Pretul prostiei si incompetentei unor idioti este demisia. Sa se duca dracului ! Sa lucreze la spatii verzi.Sa oriunde altundeva. Nu mai adduce pe  nimeni inapoi,e adevarat. Dar imi doresc cu toata fiinta mea sa se duca dracului !!! Elicopterele sau retras din cauza cetii ? Paii stimabilior daca eram in razboi v-ati fi retras la fel? Imi vine sa strig din toti plamanii,draga mea tara scapa de idiotii care conduc.Indiferent care ar fi aia. Nu ma intereseaza cum ii cheama,ai cui sunt ,ce pozitii ocupa. Vreau sa nu ii maai vad. Niciodata !!!!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Daniela, revolta este la fel de mare ca și a mea. Pot să spun cu certitudine că autoritățile române, în toate domeniile, sunt IMPOTENTE. Cuvântul spune totul.

Unknown spunea...

Daniela, am aceeași revoltă. Și pot pune o concluzie. Toate autoritățile statului, în orice domeniul, sunt IMPOTENTE.

Justitia a murit! Traiasca Justitia!

Daca mai exista vreun dram de incredere, astazi s-a dus pe apa sambetei. Curtea de Apel Craiova a respins cererea de revizuire in cazul ado...