Powered By Blogger

sâmbătă, 2 decembrie 2017

Post factum



Omul care sunt mai plange cateodata, femeia care sunt canta fiecare sunet adus de atingerea vremilor. In mine ard minunile lumii si eu privesc cum se scurge viata. Zambind, plangand, sperand…tributara unei existente traita ca un miracol. Contrastand de la inceputuri cu tot ce stie lumea despre lume.  
N-am sa-mi refuz anii insa am sa mi-i traiesc la limita de sus a bucuriei. A bucuriei de a trai fiecare secunda ca si cand urmatoarea sta sa vina sau sta sa plece…Si trecator prin timp, nimeni nu are sa-si dea seama ca am fost vreodata pe aici.
Si-am sa  iubesc axiomatic pana la sfarsitul lumilor. Asa cum setea iubeste apa. Asa cum timpul iubeste lumina…Si-ai sa-mi ramai gravat pe acoperisul inimii mele cat ea va sa bata. 
Si-am sa iubesc, iubind lumina din ochii bucuriei mele de a fi… Am sa merg mai departe ca un cantec  plin de praful novelor stinse impingand de fiecare data linia orizontului dincolo de asteptarile in care nu vreau sa ma pierd.
Omul care sunt a plans destul, pana a descoperit bucuria diminetilor nascute din zambet…femeia care sunt a plans destul, inca o mai face crezand maiastru ca iubirea exista si ca sensul vietii este iubirea.

Si atunci purtand povara dezamagirilor ancestrale devii antagonic cu tine si nu-ti mai refuzi nimic. Nimic din ce te poate face sa simti ca traiesti…

Niciun comentariu:

Justitia a murit! Traiasca Justitia!

Daca mai exista vreun dram de incredere, astazi s-a dus pe apa sambetei. Curtea de Apel Craiova a respins cererea de revizuire in cazul ado...