Powered By Blogger

luni, 20 noiembrie 2017

Maine vine din ieri...

Si pentru ca maine vine din ieri, astazi am sa traiesc asa cum am simtit dintotdeauna sa o fac. Nebuneste si liber. La limita oricaror bariere impuse de viata, de lume, de morala sau de alte reguli nescrise si acceptate, cu iz sordid de norma. Ma strang tiparele sortii si fiecare atom striga revoltat dupa libertatea lui ancestrala.
Si pentru ca maine nu stiu daca va veni intotdeauna, am sa fac din fiecare azi un cantec al pasarii spin. Am sa mor clipa de clipa pentru a renaste altfel in urmatoarea. Am sa fac din restul vietii un poem si din suflet o religie. 
In contextul asta, pana si moartea devine o lectie de viata...
Si pentru ca nu stiu daca maine eu voi mai fi, am sa fac din astazi un miracol. 




Niciun comentariu:

Justitia a murit! Traiasca Justitia!

Daca mai exista vreun dram de incredere, astazi s-a dus pe apa sambetei. Curtea de Apel Craiova a respins cererea de revizuire in cazul ado...