Powered By Blogger

joi, 4 ianuarie 2018

Sacrificarea nebunului...


M-am tot gandit in ultima vreme la viata mea. Pentru ca pana la urma blogul asta e despre mine. Despre lucruri si fapte din existenta mea. Despre lumina si trairi. Despre dureri si bucurii in egala masura. Despre ce dau si ce primesc. Despre echilibru si strigat. Despre normalitate si nebunie. despre lucruri simple... Despre miracolul vietii...

M-am tot gandit in ultima vreme si privind in urma am vazut ca fiecare clipa traita are o doza de absolut nebuna. Ca nu-mi pare rau de nimic. Nici macar de lucrurile si faptele pe care, candva, le-am simtit intr-o cheie trista. Pe unele le simt si acum...
Multe le-am inteles. La fel de multe mi-au ramas de nepatruns.  

Bucuria asta obsesiva de a trai , m-a transformat intr-o carte deschisa. Oricine poate citi cu conditia sa stie a citi. Macar eu am invatat a ma citi pe mine. Si-am mai invatat un lucru in anii astia. Pe care l-am inteles cu greu. Ca nu poti cere nimanui sa ti inteleaga felul in care alegi sa traiesti. In care alegi sa visezi. Sau in care alegi sa iubesti. Ca nu poti cere nimanui sa ti urmeze calea. Sa ti urmeze visele. Sau sa te iubeasca in masura in care tu iubesti. Si ca acolo unde nu exista echilibru intre ce dai si ce primesti, renuntarea devine deziderat. Numai nebunul poate renunta la zambind, la iubire.

N-am stiut sa plec niciodata. Mereu am parasit barca atunci cand nu mai era nimeni in ea. Si asta parea a fi un deziderat. Insa unul altruist. Si Doamne inca mai plutesc intr-o barca...

Cand citesti o carte deschisa, cand vezi cu ochii mintii cata daruire poate contine o singura viata, cand simti cu sufletul vibratia fiecarei pagini si te sperii de asta, ai o singura solutie: sacrificarea nebunului…

Niciun comentariu:

Justitia a murit! Traiasca Justitia!

Daca mai exista vreun dram de incredere, astazi s-a dus pe apa sambetei. Curtea de Apel Craiova a respins cererea de revizuire in cazul ado...